streda 29. augusta 2007

Verný priateľ je ako mocná pevnosť,kto takého nájde, nájde si poklad.Verného priateľa nemožno kúpiťa hodnota jeho vernosti sa nedá vyvážiť zlatom a striebrom. Verný priateľ je akoby liek nesmrteľného života.(Sir 6; 14- 16)

Komu vadí, že.. :
- sa bojím psov
- som melancholik (na jeseň)
- niekedy som senzitívna
- sa neviem rozhodovať
- som tvrdohlavá
- trpím panikou a bojím sa hadov
- neznášam rozlúčky a vždy pri nich plačem
- som bordelár
- mám slabosť na kňazov
- nerada kričím
- často plačem
- keď som nervózna, zahrabujem si do vlasov na pravej strane
- keď sa hanbím, zvieram pery a pozerám do zeme
- si neustále dávam vlasy za uši- v noci škrípem zubami a rozprávam
- keď som nahnevaná, zatínam zuby- mám zo seba komplexy
- nechodím na kúpaliská len keď musím
- neznášam plávanie
- mám strach z nahých ľudí
- som rojko a rada spomínam
- zbožňujem Slovenský jazyk, literatúru a Ľudovíta Štúra
- fajčím
- nepijem len príležitostne a potom som dva dni chorá
- nemám rada film Pán prsteňov
- som z matiky úplne dutá
- nechápem chémii
- nerozumiem fyzike
- neznášam nemčinu
- keď počujem nemčinu, je mi fyzicky zle
- niekedy používam neslušné (ale nie vulgárne) slová
- nemusím Funky
- si všetko zapisujem
- keď mám nedostatok spánku, som hyperaktívna
- nemám rada diskotéky
- neviem spievať
- nemám rada ultra bedrové nohavice
- neznášam, keď má niekto holý chrbát
- neviem vypočítať nadmorskú výšku podľa vrstevníc
- mám plány, nie návrhy
- zbožňujem ligotavé a malé vec
- mám strach z veľkosti
- som racionalista
- nezodpovedám ideálom krásy
- oblizujem všetky perá
- nemám rada ak niekto klame
- neznášam, keď mi niekto chytá nos a krk
- neuznávam vyspávenie
- nenávidím jeseň
- milujem leto a noc

.. nech sa so mnou nekamaráti! )))

Pred mojím priateľom sa nemusím ospravedlňovať, nemusím sa obhajovať, nemusím nič dokazovať; pri ňom nachádzam pokoj. (Antoine de Saint-Exupéry)

Žiadne komentáre: