štvrtok 30. augusta 2007


Odpovedz mi už (prosím) !!
V kútiku srdcatrápi ma otázka,

na ktorú odpoveďpoznáš len ty.

Zraňuje ťa nejakomoja tichá láska?

Alebo cítiš sa ňou byť akokoľvek zajatý?

Alebo máš inú a tú stále tajíš?

Alebo sa lásku opäť prijať bojíš?

Viem, že nie som dokonalá

a sme od seba ďaleko,

že vekom som pre teba zrelá.

Ale zvládnuť dá sa všetko.

Tomu ale nechápem;

prečo mi to robíš?!Raz dávaš mi nádeje

a potom ich všetky zahodíš..

Už dal si mi najavo,že záujem máš.

Tak prečo potom odznova

s týmto všetkým začínaš?

Aj keď k tebe lásku cítim

a aj napriek odmietnutiu ľúbila som,

ľúbim,no prečo mi to stále robíš?

Toto vedieť chcem.

I keď sa pre teba trápim,

napriek tomu viem,

že lepšiu bytosť,

než si ty sám,

vo svojom živote

odkedy ťa mám,už nenájdem....

Žiadne komentáre: