pondelok 5. mája 2008

..stane sa...

..na budúce by si si mohla dať rukavice, keď budeš tancovať...naozaj máš tie ruky škaredé.. a nieže sa urazíš, že som Ti to povedala... hm.. naozaj mi to pridalo k sebavedomiu... už sa vidím ako na budúce tancujem..

4 komentáre:

Kata povedal(a)...

Azt hittem, hogy a barátok elmondják egymásnak azt is ami esetleg nem esik jól a másiknak. De úgy látszik a mi esetünkben ezt én nem tehetem meg. Én úgy gondoltam, hogy nem illett az a ruha, és kesztyűvel szebb lettél volna, de majd legközelebb inkább nem mondok semmit, vagy pedig hazudok a szemedbe, mint más is teszi. Sajnálom..

bosska povedal(a)...

..tudod mit? kimondottan orulok hogy ezt ide írtad..

Kata povedal(a)...

Erre azt a példát tudnám felhozni, hogy ha felvennék egy kinnhas pólót, és egy barátom azt mondaná, hogy vegyek fel inkább hosszabb pólót, mert a terhességi csíkok miatt csúnya a hasam, én nem haragudnék meg rá, mert tudnám, hogy csak azt akarja, hogy jobb legyek.. szóval erről ennyit.. De ha gondolod, még egyszer bocsánatot kérek..

Humi povedal(a)...

csajok ...szarjatok erre ra ..!!! komolyan mondom ...es kovetelem hogy legkozelebb is tancoljal ,mert igen jol megy ez neked !!!!!dogos vagy ahogy elo adod!!!! kar lenne ilyen huleseg miatt abba hagyni !!!!