nedeľa 16. marca 2008

tudunk még bulizni ))))







Ártatlan estének indult, fáradt voltam...elmentem a gyüllésre..gyültünk egyet..tanulságos volt..rájöttem , hogy 18-dik szülinapi köszöntöre csak tömennyel lehet koccintani..így a 40 kilós tesóm 2-becher után szédült..na de én nem ))) imádom a citruszt..megjött idöközben a Humi is..neki már nemjutott a citruszból (körtét ivott)..lokált váltottunk..a buli elkezdödött..asszem pizzát ettunk..a Kris aranyossan mosolygott mikor leltározni ment..KisPál nyálat kapott, de a szülinapi bulin várták..a Kiskorú elvolt amíg volt poharában..Humi gyönyöru volt..eljött az ido hogy megint váltsunk, hívtunk taxit..a KisPálnak táncolhatnéka lett..így keringoztunk az utcán..tök jo volt..megjött a taxi..kevés hely volt, sokan voltunk..le se írom hol ültem...de jo volt ))) Higgibe végeztünk..biliárdoztam...meg mindig tudok...sokat nevettunk..ráadasul a nagyobik fiam is ott volt (a fogadott)...régen volt ilyen jó...köszi Humikám..






még azt kell megtudnom, meddig nem mehetek az édesanyámhoz a kis öcsém miatt )))

Žiadne komentáre: