štvrtok 14. februára 2008

Konečne má blog aj môj karamát )))


Tak som sa dožila. Môj karamát do dažďa si spravil blog. Nesklamal ma, je presne taky, ako som si ho predstavovala...trochu uštipačný, svižný, odvážny ale pravdivý. Každý deň si tam kliknem viackrát, a dychtivo čakám čo ma zas vyplaší, alebo rozosmeje...naposledy ma vyplašila táto vízia. (viď. obrázok)



nahliadnuť môžte : http://kormoslaszlo.blogspot.com

4 komentáre:

Kata povedal(a)...

Hát, ezek mellett az árak mellett, ami ott van, és csak emelkedik, viszont a szolgáltatás minősége pedig csökken megeshet, hogy a víziód nem csak fikció lesz!

Kormos László povedal(a)...

Én abban bízom, hogy a testület azon tagjai, akik a cég felügyelő tanácsában dolgoznak, nem hagyják odáig fajulni a helyzetet, hogy a Vadas megmenthetetlenné válljon.

bosska povedal(a)...

ja si myslím, že plán je : zničiť, dokázať, že neprosperuje a predať za drahé peniaze...

Kata povedal(a)...

Predaty zlatú tojásku tojócskovanú szliepocsku? Hmmm...